Rabu, 28 April 2010

bahan bumi...

esok aku exam bahan bumi...
tapi masih lagi buleh buang mase..huhu. esok esok exam pukul 2.30 pm.. ni dah pukul 9.44 pm..
aku tok start lagi s2dy malam ni. tadi solat magrib di suarau. pegi lepas tu pegi makan, ingat malam ni aku makan sorang2 dah tapi alhamdulillah muaz ade kat kedai, ade la jugak org temankan aku makan.huhu...alhamdulillah...
lepas tu aku naik superbike die gi surau. lepas solat isyak aku balik jalan kaki. balik2 terus bukak internet. sampai sekarang, rasenye tak buat ape pun tapi dah dekat sejam mengadap laptop ni.huhuhu... memang menbazirkan mase.. tadi syafik noh masuk bilik, die terkejut tengok aku releks lagi. teruk betul aku ni kan.
baik lah, jo0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0m star-d :oooooooooooo


TAKBIR............ALLHUAKBAR

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.