Jumaat, 7 Mei 2010

selangkah ke oversea atau over river2

tok ingat nok cerito.. kalu tempat kito tiang api bentuk bulat.. tapi tempat dio bentuk 4 segi.. plek kan? aku raso dio nok jimat kos. kalu nok buat bulat ac uan lagi. mahal la..pastu tali api yang dio sambung dari tiang api kerumah besar mcm tali api grit national...besar bapok..huhu

sepupu kwn aku tu bowok kami gi cari bare2. aku jumpo tali pinggang polis yang tebal tu RM 19 jer. kat sini RM30.. subhanallah terkejut aku...beli!!!!!!!!!
tapi sbb gi secare mengejut, jadi tok tahu nok beli gapo. sano bare2 askar..polis..sene jah nok buleh..kalu nok menyamar tu sene sangat.. bahayo betul.

aku perati kedai2 buku..buku lucah pun banyok..huhu tapi aku tok berani nok tengok lamo2 takut Allah tok jago aku duk thailand... jadi budok baik meta..huhuhu

lebih kure 3 jam la ku di thailand. alhamdulillah selamat kembali pulang ke malaysia...huhu
nasihat aku nok g thailang baco doa bnyok, tawakkal ko Allah,jgn pasang niat jahat. bilo masuk kedai nok beli ucapkan "SAWADDIKAP........" insyaalh muroh...huhuhu

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.