Khamis, 20 Mei 2010

suksis lagi

adoi tak habis2 nagn suksis ni..huhu
bagi aku yang paling best kami diajar cara menggunakan kompas dan pete. aku dah pandai dah nak bace pete..insyallah kalu aku diletak ditengah2 hutan dgn dibekalkan makanan dan minuman secukupnye dan selembar pete topografi ngn sebijik kompas...insyallah aku akn jumpe jalan balik...
aku ni org cop gile jawatan..entah la, aku pun tak tahu kenape. aku jadi takut nk angkat tangan,aku jafi takut kalu nk jadi ketua.. padahal aku yakin aku dapat buat bende tu dngan baik. aku ni tak ade karisma... mcm mane lah kau nak berubah.. org kate kene ade matlamat hidup.. semalam aku dah buat..insyallah..........
jdi yang terbaik...hua...hua....

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.