Rabu, 23 Jun 2010

assalamualikum dunia.....

bile tengok orang orang lain pegangan agama dia kuat dan hebat aku jadi sedih. kenapa tak nya, aku sekarang dah jauh sangat dari petunjuk Allah.
dah jauh sesat. aku ingin kembali kejalan yang benar itu. tapi aku tak tahu dimana harus aku bermula.
barat? utara? timur? selatan? sebahagian hati aku memang nak berubah, tapi sebahagian takut untuk berubah. takut kehilangan sesuatu yang amat kucintai. aku tahu semua itu hanyalah duniawi.
semua itu tidak akan berkekalan, tidak seindah cina yang hakiki, cinta yang berasaskan cinta rabbul jalil.
ya Allah bantunilah aku..
aku ingin kembali.
kembali ke jalan Mu...

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.