Sabtu, 26 Jun 2010

budak2 PT

macam-macam jenis orang yang aku kenal bila berkerja kat PT ni. tapi overall sume baik, tapi macam-macam perangai. ade yang nampak rock..tapi solat mesti awal waktu. solat plak wajib berjemaah. memang aku respek la. mulut dia xakan cakap benda yang bukan-bukan. bukan macam setengah kawan aku yang lain. mulut masyaallah....cabul betul. memang lucah tahap 30 SX. aku mendengarnya pun mengucap panjang, tapi kalu solat dia lah imam.. huhuhu..terbalik. tapi dia takat mulut jer hati budi baik. ada jugak yang aku kenal langsung tak solat. time orang pegi surau nak solat dia pegi tandas isap rokok. kalu pompuan pakai sexy lalu, masayaalah...sume usyar..tengok bagai nak kuar anak mata. kata mereka "rezeki jage ditolok" :). aku ingat kat kelantan tak ade yang pakai baju ketat, seluar pendek. tapi aku silap. aku tengok bagai nak kawin esok terus huhuhu..mane datang la spisis ni. baru kuar zoo agak nye tak de duit nak beli kain. walau macam mane pun perangai they all, mereka tetap boleh dianggap kawan. sebab kalu ade masalah semua akan bantu semampu yang mngkin. aku suka dengan mereka. macam masa aku masuk kerja tadi.aku lupa nak sembunyi hp dalam loker. mase nak tumbprint bos tercegat kat pintu.ade spot cheak..aku dah gabra  dah hp ade dlm poket..kalu nipis tu ok la. ni tebal macam kamus dewibahasa. mase abang tu cheak die buat dek jer..padahal dia dah rabe poket aku..punye la jelas hp tu ade tapi die buat2 buat2 tak tahu jer..hahaha...selamat... i lap u lah...

2 orang mengomen:

Sachi Asukai berkata...

haha...mcm2..nk cover line ko 2 snanye heng!

inSan leMoh sEgalo2nyo berkata...

huhu ... i lap PT

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.