Rabu, 23 Jun 2010

nak cari duit....nak cari uit...

duit ni macam suatu yang berhantu. kalau dalam dompet ade rm50. malam karang dh hilang dah.
cepatnyer habis. padahal tak tahu pun kemane duit tu pergi. tu yang aku ambik keputusan nak bekerja.
sekarang ni aku bekerja sebagai promoter kat pantai timur tepi umk. ingat bila dapat gaji nak wat lesen.
tapi gaji aku dapat tak sampai pun rm600. sedih betul. so aku ambik keputusan sambung lagi kontrak keje untuk bulan 7.
kerja 4 jam sehari, start jam 6.30 sampai  la 10.30.  tapi yang aku risau takut tak dapat nak tupu study. entah la..
tapi aku terpakse kerja jugak untuk wat lesen.


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

bila pikir-pikir, duit aku selalu jer keluar langsung tak ade kemasukan. jadi start sem ni.aku ak keje lah. nk sewa buku dan jual baju....insyallah berjaya..
amin..

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.