Khamis, 8 Julai 2010

alhamdulillah...................
akhirnya, siap jugak rak buku yang aku beli tadi. bangge kot buleh pasang. hehehe
sekarang ak boleh berbangga kos ade bende alah ni. pasang sendiri tu.....

ak nak bagi tau satu rahsia kat korang. tapi jgn la pulak korang kecoh2 nyer..bilik aku ade bende ni-
                            
                                                                   




peti sejuk..hua..hua.. giler hebat. alhamdulillah, rezeki Allah.. bende ni pun ade-

 

                                                                   tempat iron baju. alhamdulillah aku bersyukur sangat. arap2 pihak kolej kedian tak ambik balik bende2 ni sume huhu...jgn dengki, berdosa..huhu

2 orang mengomen:

Sachi Asukai berkata...

bestnye!xaci dpt iron board!huhu~

inSan leMoh sEgalo2nyo berkata...

well..org yang handsome selalu dapat lebih...hua..hua..

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.