Isnin, 12 Julai 2010

gile2 bola...



adoi la.... gare2 sebijik bola, sotong yang dipuja2.
name : paul
umur : entah dah tua kot..
tempat tinggal : sea life center, oberhausen  kat german
kemahiran : menilik

kalu korang nak tahu si paul ni dah digunakan untuk meneke bola dari piala duni 2008 lagi. mase tu die tekaan die salah 2 kali jer. jadi lepas kire2 peratus kebetulan tekaan beliau adalah sebanyak 86% dh A' plus dah tu..huhu

nak jadikan cerita betapa bangang nyer orang jerman. sampai profesor kat german tu kaji pasal si paul tu. die toss kan coin pastu paul pun teke. bukan calang2 profesor. dari oxford, cambrige mcm2 lagi lah.

mengarut betul org eropah nie. mcm la dah tak ade bende lain die nak kaji. sampai si paul yang tak berakal tu diambik jadi objek.

nak kate kerje bodoh mereka tu profesor. nak kate mereka cerdik buat bende bodoh...

pelek2..

Euro 2008
Opponent↓ Stage↓ Date↓ Prediction↓ Result↓ Outcome↓
 Poland group stage 8 June 2008 Germany 2–0 Correct
 Croatia group stage 12 June 2008 Germany[2][20] 1–2 Incorrect
 Austria group stage 16 June 2008 Germany 1–0 Correct
 Portugal quarter-finals 19 June 2008 Germany 3–2 Correct
 Turkey semi-finals 25 June 2008 Germany 3–2 Correct
 Spain final 29 June 2008 Germany[2] 0–1 Incorrect
World Cup 2010
Opponent↓ Stage↓ Date↓ Prediction↓ Result↓ Outcome↓
 Australia group stage 13 June 2010 Germany[29] 4–0 Correct
 Serbia group stage 18 June 2010 Serbia[29] 0–1 Correct
 Ghana group stage 23 June 2010 Germany[29] 1–0 Correct
 England round of 16 27 June 2010 Germany[30] 4–1 Correct
 Argentina quarter-finals 3 July 2010 Germany[23] 4–0 Correct
 Spain semi-finals 7 July 2010 Spain[31] 0–1 Correct
 Uruguay 3rd place play-off 10 July 2010 Germany[32] 3–2 Correct

perlawanan akhir 2008

Teams↓ Tournament↓ Stage↓ Date↓ Prediction↓ Result↓ Outcome↓
 Netherlands vs.  Spain World Cup 2010 final 11 July 2010 Spain[33] 0-1 (A.E.T) Correct

1 orang mengomen:

inSan leMoh sEgalo2nyo berkata...

ape pendapat ko?

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.