Isnin, 12 Julai 2010

T-T..

kan betol...skang ni my girlfriend dh makin menjauhi diri dari ku...
aku ajak makan semalam lepas kelas bi.  dia tolak, katenyer dah janji ngn kwn baik dia.
aku mintak nak jumpe sekejap blah mlm pun. tak leh, ade hal katenyer..
sedih jgk rasenyer. mmg sedih la T-T. ak msg "good nite" pn x balas2. skang n ak mcm dh x kenal siape awek ak yang sebenarnyer.

dia dah mcm xcintakn aku lagi. ak rase die akan kekalkan xakan bercakap dgn ak sampai bile2. ak mmg xboleh tahan ngn perangai dia. wat pe bercinta kalu terus mmbisu mcm tu..wat pe berkasih kalu kalu mate pun xnak pandang? ye...dia dah xcintakan ak lagi..

patut lagi kah aku pakai cincin ni.?
patut lagi kah aku simpan surat cinta kami?
patut lagi kah aku simpan lilin yang kek hari jadi yang kami sambut berdua dahulu?
kat siape ak nak berikan bear nie?

sakitnyer bile org yang kite sayangi menjauhi kite.
sakityer bile org yang kite sentiasa luahkan perasaan sudah tidak mampu lagi mendengar luahan hati kite.
tak ape lah sayang..hidup n mesti dtruskan jugak..no matter what, no matter how...as long as ALLAH give me life..i will keep smiling and laughing although my heart bleeding.

shyyyy....don't tell anyone...this our secret....

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.