Isnin, 19 Julai 2010

T-T

sedih rasanyer bila syafik kata fatimah tersangat lah happy dalam kelas. nampaknyer aku jer yang masih teringatkan dia. aku jer yang masih rindukan dia. rasa macam aaku dipermain kan. memang pun.bila dia dah puas dengan aku, dia tinggal macam tu jer. haha... aku plak mcm perempuan, dia tu laki. habis madu sepah dibuang. haha

satu jer yang aku tak sanggup tengok, bila dia couple dgn orang lain. aku yakin benda tu akan berlaku. macam mana lah aku nak bertahan dalam suasana tu. macam mana lah aku nak teruskan kehidupan ku. ya ALLAH.. menyesalnya aku. aku dah jauh tersimpang dari jalan mu..

aku tak sedih, tapi hati ni sakit sangat. sakit yang amat. what should i do ya ALLAH...

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.