Selasa, 31 Ogos 2010

merdeka!!!!

malam nie aku selak anggota suksis kene la bertugas, kene berkawal. bukan untuk ape, tapi untuk memeriahkan lagi majlos jer. malas jugak tapi baik pergi bab dapat gaji huhu. walaupun hanya dikira  2 jam, aku nak jgak. bab jam bertugas aku tak sampai 250 pun. kalu nak dapat tauliah kene ade 628 jam bertugas, mane la nak cari 4++ jam lagi. tu la, hari jumaat orang turun kawad kiter membute jer huhuhu...



tadi fatimah dah balik perak, aku hanya mampu anta msg ucap selamat hari raya. dalam hati ni tuhan jer yang tahu batapa aku rindu untuk berbual dengan dia.. tapi aku terpakse pendam kan jer rindu dan cinta aku kepada dia. sebab aku tahu dia dah tak ade apa2 perasaan kat aku. aku sekarang ni bertepuk sebelah tangan. tak sangka cepat sungguh dia lupakan aku. cinta nie plek tau, walaupun ape pun dia dah buat kat aku, walaupun aku tahu dia langsung tak pernah ingat kat aku, tapi hati nie masih cinta kat dia...
aku selalu berdoa kat ALLAH agar buangkan perasaan cinta kat dia jauh2...

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.