Khamis, 26 Ogos 2010

sedih....sedih...sedih.....

tadi aku jumpa ngan fatimah. aku jumpa dia ngan sorang lelaki, tapi kali ni bukan lelaki yang ari tu. yang ini orang lain pulak. mula-mula aku rasa sedih, tapi skang nie aku rasa menyesal plak couple dengan dia.

aku sekarang ni menanggung malu yang amat, semua orang dah tahu yang aku dah tak couple ngan dia lagi. dan sekarang ni dia dah mula keluar ngan lelaki lain. sampaikan pegawai latihan suksis aku pun tahu. ya ALLAH mana la nak letak muka nie.

aku mohon ampun kepada mu Tuhan, kerana aku pernah berpaling dari rahmat mu. aku ingin kembali ya ALLAH. aku ingin bertaubat dan amat menyesal atas segala tindakan aku yang lalu.

tegal kan lah hati ini ya Allah, moga aku dapat mengharungi dugaan mu ini.

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.