Isnin, 6 September 2010

akhirnya TV3 terpaksa akur (tahniah blogger&facebooker)

tak sangka kuasa bloggers dan juga facebookers (bravo...bravo...) akhirnya TV3 telah akur untuk menarik balik PROMO RAYA 2010 yang dikaitkan dengan iluminati aritu. baru jer dewan pemuda pas mane entah nak hantar bantahan dah tarik balik. tak ape la kali kita bantah lagi. kita tengok la macam mana pulak iklan yang baru nak buat nie.

tapi sempat pulak mereka nak buat yang baru padahal raya 3 hari lagi. aku rasakan TV3 dah tahu orang akan protes PROMO RAYA tu jadi dia dah sediakan yang lagi satu. jeng2~~~~~~~ wallahua'lam..
"anda mampu mengubahnya" wink..wink

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.