Khamis, 16 September 2010

LAPAR~~~~~~~~~

laparnye rasa.....,,.
mane tak nye semalam aku makan pagi jer, balik asmara ingat nak buat assingment, lepas siap baru la nak makan. tapi assingement tak buat-buat pun, jadi tak dapat makan. pagi tadi aku paksa kan diri jugak buat assingemant sebab lapar sangat. ni baru satu siap, english. bleh la pergi makan huhuhuhu....

jam 1110, 16 september 2010 >>> siap assingment 1 english (jom makan makan)

___________________________________________________________________________________

ALHAMDULILLAH...kenyang makan nasi ayam goreng ngn air cedol =RM 4.30
jom tido ...ZZZZZZjam 1349
arg....best dapat tido tengah hari (qoilullah) tido :) bangun. solat zohor. ingat nak pegi jamuan hari raya kat kompleks purnama. tapi pegi semua dah licin. aku pun pegi la beli kuih raye yang dah nak habis tempoh. tapi masih elok. beli biskut kering sama macam badan aku ni, pastu beli minyak rambut =RM11.50.
pastu aku g beli ais, dahaga kot. nak minam air sejuk cikit =RM0.70
balik asmara suh faris campakkan botol air, nak isi air =RM0.90

jam 1530
siap assingment hubungan etnik. tunggu nak gabung ngn budak2 ni jer.
jadi beleh la rehat jap..tunggu azan zohor berkumandang.

___________________________________________________________________________________

jam 1827
aku baru balik dari kebun AGRO PARK kt belakang tu. letih gak main ngan pokok-pokok tu. tapi best sangat, ye la sebelum aku balik rumah pokok tu kecik lagi. tapi tadi aku pegi dah membesar dah. rasa amat gembira bab macam dah berbudi dengan tanah. tak harapkan balasan mahupun pujian. aku gembira sangat.

tapi kat belakang tu bahaya sikit. semalam govindren nampak ade ular tedung. arap la ular tu baik kan. ok aku nak mandi ni....

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.