Selasa, 26 Oktober 2010

"Red Ribbon Under the Sea Contest win Fuji Underwater Camera now!!!"


nape aku nak menang sangat camera fuji ni?
sebabnya (baca mcm nujum pak belalang) :-

1>> camera ni mahal dan berbaloi untuk dimenangi


2>> sebagai pelajar GEOSCIENCE aku memang amat memerlukan camera ni untuk dibawak ke field. mane la tau kan mase tngah syok2 cari fosil tak pun ambik speciment tibe2 hujan..jadi aku mmg amat memerlukannyer.



3>> aku tak ade pun camera,kalu nak ambik gambar kene guna camera hp yang amat kabur dan tak jelas. i realy need a new camere. :(
 tngok, kabur giler....

4>> lebih menyenangkan. org kate beli HP pintar senang sbb sume ade dlm satu gadjet.tapi sebenarnya tak. sbb function tak mencukupi dan susah nak kendalikan. aku mmg experience dlm hal yang menyulitkan ni.


5>> tapi aku ni jenis yg daring sikit. mana tak nyer sbb nk ambik gambar kat pantai aku sanggup bwk HP masuk pantai.hahaha kalu jatuh tak kan nayer?? gambar tak leh ambik, HP pun rosak!
ambik gambar pun posing2 pening eden...

best giler ar kalu dapat camera ni. gambar power..kalis air... orang kate memang mantop..hahaha kalu aku menang camera n, first pic aku ambik adalah gambar dalam kolam tepi kolej kediaman aku hahaha..nk tengok yang ade kat dalam tu. bb aku pernah tngok 2-3 org india memancing dalam kolam sekang-kang kera dan takat betis tu. nak siasat sikit. mana la tau ade ikan jaws. :P

ok lah aku nak study plak ni minggu depan dah exam. arap menang la nyer..
salam

lupe lak aku nak tag :-
  1. sachi
  2. cik gold 




0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.