Jumaat, 25 Mac 2011

adakah dia PONDAN??

Korang dah tengok video pondan Thailand yang aku post kat entry sebelum n? Mula-mula korang tengok lah kan
korang tahu tak yang dia ni sebenarnya pondan?

Aku ade satu cara nak kenal pondan hehe..
Korang perhatikan lebar bahu ngan pinggul mereka. Korang akan perasan lelaki mempunyai bahu yang lebih lebar berbanding pinggul mereka. Kadang-kadang sama lebar.
Manakala perempuan pulak mempunyai pinggul yang lebih lebar dari bahu mereka.
Cube perhatikan. Ni untuk orang yang normal lah, tak termasuk yang abnormal k :)

kenape lah mereka ni cantik? adakah semua yang cantik adalah palsu? hehe

0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.