Sabtu, 4 Jun 2011

ingat semua dah ok :(

assalamualaikum :)
celamat malam semua.

mood ari n = lapar(2 hari dh tak makan nasi) + leteh mate (24 jam duk ngadap laptop) + feeling eampty

fdana ingat semua dah selesai. ingat umi dah boleh terima ayah. tapi sekang n the situation become worse.  minggu lepas aku tngok umi ok jer, umi pun nampak hepi dengan ayah. bila ayah nak balik umah bini muda umi terus meradang. lepas seminggu ayah balik umah. kali ni semua bertambah teruk.

umi ta masak, rumah n jadi kacau bilau. jadi tak sempurna. umi duk berkurung jer dalam bilik. kejap2 aku mesti kene marah. entah lah. aku pun jadi tak bersemangat. hidup n jadi tak sempurna.

dulu aku boleh couple pun sebab ni lah. bila hidup aku kacau bilau, dia datang. aku berkongsi segala masalah dengan dia. 

what should i do?

1 orang mengomen:

stellaizz berkata...

nie kesah benar ke???


klu benar
harap sgt bersabar k...tu semua dugaan and ujian dr allah.apa yg berlaku semua ada hikmah nyer.....moga allah beri kamu kekuatan :) untuk menjalani kehidupan seharian

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.