Rabu, 20 Julai 2011

kene berani sikit

tadi gi tukar tayar moto + tiub aku habis = rm50
emm duit yg kuar jer banyak yang masuk tarak. sebab tu lah aku nk trai berniaga, aku nak jual ikan keli bakar. insyallah kalu tak ade aral melintang pose n aku jadi peniaga lah :) hehe
tapi bila cakap pasal puasa romadhon aku risau. aku risau puase kali n jadi teruk mcm tahun lepas. astaghfirullah..moga ALLAH membantu aku.

tadi mase balik jalan2 ngn syakir kat jeram pasu (hehehe) ada cina giler. entah perangai macam aper. sbb syakir bawak kat tngah2 nk buat u-turn. tibe cina ni marah die masukikut celah kanan. pastu duk jeling2. aku pun tenung la balik.

pastu die u turn gi tmpat kiteorg. duk sumpah2, aku geram nak libas helmet kat kepale cine tu biar biol sikit. tapi entah aku n penakut kot. :( tp cina tu kalu die turun kete datang dekat aku memang pukul kasi pecah kepale. tamabah2 lagi kami berdue.
ya ALLAH campak kan lah rase berani dlm hati aku nih..




p/s : ayam n berani ker?

3 orang mengomen:

iMah berkata...

pukul kasi podah palo..?
uish.. xbek... doso...

rimbun menghijau berkata...

haha...entah la mah... aku n mmg penakut

iMah berkata...

berani kerana benar
penakot kerana salah...
pepatah kan..

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.