Ahad, 21 Ogos 2011

kawan untuk bersedih

salam
lama aku tak post kat blog. entah rasa mcm dah bosan dengan semua ni. dengan FACEBOOK, BLOG, TWEETER. tapi kali ni rasa amat tertekan. bukan nak berkongsi, tapi nak luahkan perasaaan untuk diri sendiri. korang nak baca, baca lah.

susah kiter nak mencari kawan untuk sama-sama menangis, sama-sama menanggung kesusahan. kalu nak cari yang untuk bergelak ketawa senang.

macam syakir ngan muaz, aku ingat leh la jugak wat kawan untuk sama-sama meringankan beban. tapi tak. masing-masing pentingkan diri. biar aku sorang terkapai-kapai kepeningan buat kerje. bila berlaku sesuatu mereka akan mula bernyanyi, mengkeritik.

begitukah kawan??

ingat dah jumpa kawan sejati, kawan dibawa mati.. sedih sob2.. YA ALLAH ampunilah hamba mu ini..ampuni lah daku ya ALLAH. mungkin kerana dosa silam ku, aku masih lagi tidak jumpa kawan yang sejati. aku harap aku akan menjumpainya suatu hari nanti.

Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

1 orang mengomen:

iMah berkata...

carik baik2 ye heng..
(^^,)
semoge ketemu ..

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.