Ahad, 21 Ogos 2011

sapa bersalah? bukan aku..bukan aku

ni satu lagi cerita begong manusia. bila berlaku sesuatu yang tak diduga masing-masing akan meletakkan kesalahan keatas orang lain. macam ari ni sebenarnya dah janji ngan JPS nak pergi sana jam 9.00 pagi. tapi semalam pak arham kata nak pergi pukul 10 sebab dia kena ajar budak2 Master GPS. aku dah rase tak sedap hati bab janji ngan JPS jam 9.00 pagi.

tapi tak nak buat macam mana kan, ikut jer lah. bila aku sampai pukul 10.15 (aku silap gak bangun liwat) semua tak pergi lagi. pak arham pulak salah kan budak2 ni yang tak bangun lagi pukul 9. padahal dia yang cakap pukul 10. jeng-jeng, nampakkan sikap sebenar manusia emmm...

p/s : saper cakap human tak ada hak. ALLAH jer ader hak, manusia kene ikut jer bab manusia hamba. tak ade manusia yang betol. semua ader kelemahan


0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.