Isnin, 19 Mac 2012

kehendak hati inim

sebab semalam ambo bercakap pasal kehendak (impian mungkin cite2 kot).

     1) nak beli DSLR


     2) nak manjat gunung (ade sume equipment manjat tuh)
     -kasut gotex
     -sleeping bag kalis air
     -stove
     -pisau serbe gune


     3) nak memiliki superbike ngn motocross


     4) nak memiliki kete 4x4 ngn kete sport sebijik


     5) nak ade rumah yang sederhana tapi laman yang luas gedabak (sampai leh wat ladang)


     6) nak backpaking, seluruh dunia (semua equipment pun mestila cukup kan)
      -kace mate itam polarite
      -kasut yg sesuai


     7) nak kawin ngn pompuan yang 5-10 tahun lebih mude dari ambo
      -macam model tp bukan model. muslimah solehah (haha)


     8) nok beli basikal mountain bike


     9) nak kerje ngn syarikat minyak :) (gaji masyuk)

setakat nim, nim jer kot ape yang ambo nak. mungkin lepas nim lagi banyak hehe.. tp sume ni adalah kehendak ambo. kalu tak dapat sume nim pun aku tetap boleh idup lagi hehe. kalu tak dapat ambo nok capai kat dunia nim. moga ALLAH akn berikan kepada ku di akhirat nnti amin :)


2 orang mengomen:

SHAFIDA berkata...

dop logik....dop logik...

ibrahim ghazali berkata...

hahaha hidup n mano ado bendo yg logik semua tipu daya alam maya huhu

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.