Ahad, 18 Mac 2012

kehendak VS keperluan

110 Antara Keperluan dan Kehendak
yang KEHENDAK tuh bergunug-gunung. berganang-ganang. seluas mata memandang, semua nak
21 Antara Keperluan dan Kehendak
semua nak bersenang-senang kan. padahal kesusahan tu lah yang mengajar erti kehidupan
31 Antara Keperluan dan Kehendak
korang gune lah sesuatu milik korang tuh samapi hancus. sampai kalu buang pun org pun tak de selere nak kitar semula haha
41 Antara Keperluan dan Kehendak
adew kew org nak lemas? kompius ambo
6 Antara Keperluan dan Kehendak
nak ipon gak...please~~~ hehe


7 Antara Keperluan dan Kehendak
hehe ni memang terase pedas nyew


 memang kalu nak kire kehendak nim memang tak terkire banyak nyew. betol lah adew pepatah melayu menyebut
bila diberi betis nak pahe :)
memang tepat lah tuh kan. bila dah dapat nokia N8 nak pulak nokia 808 pureview :). kalu nak diikutkan hati nim mati. tak penah berakhir, kalu berakhir pun bila dah mati, bila nyawa dah terpisah dari badan.

kadang-kadang bila tengok sesuatu yang kite berkenan, rase tak sabar-sabar nak beli. kalu tak beli sekarang takut pas ni tak ade dah, mungkin tak semurah ni. tapi percaye lah lepas beli bende tuh. seminggu dua pastu korang akan jumpa yang lagi murah. haha

ambo selalu terkene macam nim. tak tahu dah macam mana nak kawal nafsu KEHENDAK nim :)

p/s: kawal lah nafsu tuh. tak mati eh kalu tak dapat beli bende tuh
 
 



0 orang mengomen:

Catat Ulasan

 
Copyright (c) 2010 rimbun menghijau. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.